Arbetet fortsätter.
Är dock begränsad till endast sena kvällar. Satte kapskivan i metallen 22:00 även igår kväll. Snart kommer väl grannarna och undrar vad jag håller på med.
Styrhuvud knyckt från minicrossen som f.ö. undertecknad tiggde åt sig på Hagbytippen strax innan denne höll på att försvinna ner i en container. Minicrossen alltså.
Det är med avsikt jag låter bli att visa svetsfogarna då dom om möjligt ser ännu värre ut än i förrgår. Har kollat på ESABs hemsida på en svetstabell och för låg trådmatning kan vara ett av skälen. Största skälet till fula fogar är sorgligt nog förmodligen pilotfel.
Jag känner mig trots detta som Aktuellt beskrev Reinfelds reaktion på Obamas vinst i presidentvalet – Försiktigt positiv.
/ Larre i Sollentuna
– Frälsningssoldat och pm-pilot –
15-20 grader. Jag tycker du ska väga in dej och testköra i ställning för att se din sittställning under motorkraft.
Låter helt crazy! Vad har du gjort med all ledig tid däremellan då? Pillat dig i naveln? Undrar var man lämpligast väger in triken. Kanske kan leta på ngn gunga i närheten.
Hur var det? 10-15 graders lutning va?
L
Låt grannarna undra, när dom väl kommer på vad det ska bli kommer dom att älska dej!För mej har det varit en fredag med full fart. Flyga på eftermiddagen, utvecklingssamtal med dottern i skolan. Innebandyträning med dottern och efter det blev det middag med hela laget och tillhörande föräldrar på Augusts världshus och efter det blev det bio för ovanstående i röda kvarn Almunge. I morgon bitti är det innebandymatch för dottern.Vad gäller flygningen så var det nollvindsstart som gällde. Inte ens med rökelse gick det och hitta en stabil vindriktning. Jag fick kubba som en raket och upp kom jag. Luften var lika tjock som smör:) Kallt, ja men ett mysflyg var det. Marken var torr och frusen. Snart ska jag plocka fram para-quaden igen. Kör hårt med bygget Larre. Snart är det bara invägningen och några övningskörningsrundor kvar innan du är hjul och luftburen.